Odpowiedzi

2009-12-19T16:17:13+01:00
P = gestosc * przyspieszenie zeimskie * wysokosc slupa cieczy
ro =1025 kg/m3
g=10m/s²
h=440m
P= ro*g*h
P = 1025 kg/m3 * 10m/s2 * 440m = 4510000Pa = 45100hPa = 4,51MPa

odpowiedz c)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T16:18:44+01:00
Dane:
h = 440 m
d = 1025 kg/m3
g = 10 N/kg
ph = d * g * h
ph = 1025 kg/m3 * 10 N/kg * 440 m = 4 510 000 N/m2 (Pa)
ph = 4 510 000 Pa = 4,51 MPa

No czyli odp. C ^^ ;]
1 5 1