Potrzebuje przetlumaczyc na język francuski codzienan rutyne, ze szczegółowym opisem.

czyli np:

Wstaje o godzinie 5.30, myje zęby jej śniadanie w postaci 3 kanapek i piję herbate. Jade do szkoły busem o 5.50 i w szkole jestem o godzinie 7.30. Lekcje zaczynem o 8.00. Ok. godziny 10.30 jem drugie śniadanie czyli kanapki z szynka, serem, salata, pomidorem i ogorkiem. Konczę lekcje ok. godziny 15.15 i w domu jestem na godzine 17.30. Po powtrocie do domu jem obiad (ziemniaki z kotletem i sałatka z ogórków) a następnie uczę się. W granicach godziny 20.00 jem kolacje ( np. tosty z sokiem pomarańczowym). Kolo godziny 22. idę się kąpać i kładę się spać.

Tresc moze zostac zmieniona ale chodzi mi o to zeby sens zostal taki sam:D

jak cos ktos zmeini to wyslijcie mi tez tlumaczenie ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T16:24:51+01:00
Il se lève à 5.30, se lava les dents en forme de 3 sandwiches de petit déjeuner et boivent du thé. Jade à l'autobus scolaire en 5h50 à 'école à 7.30. Leçons levain de 8.00. D'accord. 10h30 déjeuner ou manger des sandwichs au jambon, fromage, laitue, tomate et concombre. Je termine les classes autour de 15.15 heures à la maison et je suis à 'heure 17.30. Après son retour à domicile, en train de dîner (viande de porc avec pommes de terre et salade de concombre) et puis je peux apprendre. Dans les heures 20.00 H en train de dîner (par exemple, pain grillé avec du jus d'orange). 22 heures Je nager et je vais au lit.

Tłumaczenie:

Wstaje o godzinie 5.30, myje zęby jej śniadanie w postaci 3 kanapek i piję herbate. Jade do szkoły busem o 5.50 i w szkole jestem o godzinie 7.30. Lekcje zaczynem o 8.00. Ok. godziny 10.30 jem drugie śniadanie czyli kanapki z szynka, serem, salata, pomidorem i ogorkiem. Konczę lekcje ok. godziny 15.15 i w domu jestem na godzine 17.30. Po powtrocie do domu jem obiad (ziemniaki z kotletem i sałatka z ogórków) a następnie uczę się. W granicach godziny 20.00 jem kolacje ( np. tosty z sokiem pomarańczowym). Kolo godziny 22. idę się kąpać i kładę się spać.

____________________
Daj naj:* Bo to nie z translatora, jak osoba wyżej.xD
  • akdf
  • Początkujący
2009-12-19T17:55:10+01:00
Il se lève à 5.30, se lava les dents en forme de 3 sandwiches de petit déjeuner et boivent du thé. Jade à l'autobus scolaire en 5h50 à l'école à 7.30. Leçons levain de 8.00. D'accord. 10h30 déjeuner ou manger des sandwichs au jambon, fromage, laitue, tomate et concombre. Je termine classes autour ...
2009-12-19T18:06:26+01:00
Встаёт о часу 5.30, моет зубья я я завтракаю во виде диванчиков и я пью гэрбатэ. Ядэ я к школе такси о 5.50 и в школе - о часу 7.30. Уроки опарой о 8.00. Я ок. часы 10.30 ем второй завтрак то есть диванчики с ветчина, сыром, салята, помидором и огоркем. Кончэм уроки ок. часы 15.15 и я дома на годзинэ 17.30. По повтроце я домой обедаю (картофелины с котлетой и салат огуречный) а я затем учусь. Я пределах часы 20.00 ем ужины (напр. тосты с оранжевым соком). часа. я иду я купаться и я ложусь спать.