Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T16:28:01+01:00
Moje wyobrażenie o dalszych losach piątki przyjaciół opiera się na szczęśliwej przyszłości. Ula wybacza ojcu,że opuścił ją i mamę. Wraz z tatą zamieszkuje w Olszynach. Zmienia się troszeczkę jej charakter,jest bardziej śmiała i myśli bardziej pozytywnie. Pestka razem z mamą wróciła do domu. Tak jak Ula tęskniła bardzo za Zenkiem. Nie straciła jednak kontaktu z Ulą. Zawsze mówiła mamie prawdę nawet tą,która była najgorsza. Marian pozostał nadal sobą. Był ciągle poważny,konsekwentny i zrównoważony. Nadal był wzorem dla Julka,był młodym filozofem. Julek ciągle puszył się,był z siebie bardzo dumny. Wszystkim kolegom w klasie opowiadał czego dokonał podczas wakacji. Na dodatek przypisywał sobie czyny swoich przyjaciół. W Julku zmieniło się tylko jedno:jest bardziej wrażliwy na ludzką krzywdę. Natomiast Zenek zamieszkał na stałe u wujka Antosia. Zenon czuł się tam dobrze,czuł,że wujek go kocha. Zenek często był zapraszany przez swoich przyjaciół. Któryś wakacji piątka przyjaciół do Olszyn na wyspę do swojego drugiego domu.
1 5 1
2009-12-19T16:29:10+01:00
Wejdz w moje pytania zadałam i dentyczne ... tam jest odowiedz ;)
2009-12-19T16:41:48+01:00
Zenek Wójcik postanowił wyjechać na stałe do Poznania. Chciał tam się uczyć.Pierwszego dnia szkoły Zenek poznał duzo miłych i sympatycznych kolegów a także koleżanke. Jego nowo poznana koleżanka miała na imie Ewa. Chłopiec siię jej bardzo spodobał .Zenkowi równiez sie podobała Ewa.Po paru dniach spędzonych razem w szkole postanowili, że będą parą.Chodzili ze soba. Zenek był bardzo szczęsliwy lecz dalej czuł coś do Uli.Pewnego dnia ku zaskoczeniu Zenka w Poznaniu Zenek spotkał Ulę . Powiedział że ją kocha. Dziewczynka oznajmiła że bardzo się za nim stęskniła i przyjechala do niego na parę dni. Ula w tym czasie nic nie wiedziała o związku Zenka z Ewą . Na spacerze Ula zobaczyła Zenka i jego dziewczyne. Gdy ich razem ujrzała rozplakała się. Mysłała że Zenek i ona będą szcząśliwą parą. Zrobiła Zenkowi awanturę o to że mówił ze ją kocha . Zenek próbował wszystko jej wyjaśnić. Ewa była mądrą dziewczynką zrozumiała ze Zenek bardziej kocha Ule ponieważ ona bardzo mu pomogła. Rzeczywiście Zenek wybrał Ulę ale Ewę uważał za bardzo dobrą kolezzanke. Ula z Zenkiem byłi szcę sliwą parą. Ula wyprowadziła się od ojca . Przeprowadziła się do Zenka . Mijały lata a para dalej była szczesliwa . Zenek byłjuż bardzo dojrzałym męzczyzną i oznajmił że wezmą slub . Chlopak zaręczył się z Ulą. Odtąd byli bardzzo szcęsliwi . Wkrótce urodziło im się dziecko. Razem postanowili wrócić do Olszyn i zamieszkac w domu ojca Uli.