Uzupełnij zapis słowny reakcji.

a) tlenek miedzi (II) + ............ ---> ........... + tlenek węgla (II)

b) tlenek żelaza (III) + tlenek węgla (IV) ---> ............ + .............

c) tlenek węgla (IV) + ............ ---> ........... + tlenek magnezu

z góry dzięęękuję ! *:

3

Odpowiedzi

2009-12-19T16:37:13+01:00
Uzupełnij zapis słowny reakcji.

a) tlenek miedzi (II) + WĘGIEL --->MIEDZ+ tlenek węgla (II)

b) tlenek żelaza (III) + tlenek węgla (IV) ---> .TLENEK WĘGLA... + ..TLENEK ŻELAZA.....

c) tlenek węgla (IV) + MAGNEZ---> ...WĘGIEL. + tlenek magnezu
2009-12-19T16:38:26+01:00
A) tlenek miedzi (II) + węgiel ---> miedź + tlenek węgla (II)

b) tlenek żelaza (III) + tlenek węgla (IV) ---> żelazo + tlenek węgla (IV)

c) tlenek węgla (IV) + magnez ---> węgiel + tlenek magnezu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T17:22:33+01:00
A) tlenek miedzi (II) + węgiel ---> miedź + tlenek węgla (II)

b) tlenek żelaza (III) + tlenek węgla (IV) ---> żelazo + tlenek węgla (IV)

c) tlenek węgla (IV) + magnez ---> węgiel + tlenek magnezu