Odpowiedzi

2009-12-19T16:47:50+01:00
- przeprowadzają fotosynteze
-są samożywne
- mają celulozowe ściany komórkowe
2009-12-19T16:48:50+01:00
-budowa chloroplastów,
-obecność celulozowych ścian komórkowych,
-rodzaj gromadzonego materiału zapasowego.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T17:58:52+01:00
-budowa chloroplastów,
-obecność celulozowych ścian komórkowych,
-rodzaj gromadzonego materiału zapasowego
- przeprowadzają fotosynteze
- są samożywne