Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T16:57:36+01:00
Według mnie osoby które uprawiają seks w wieku gimnazjalnym są nierozważne i nie mają pojęcia o konsekwencjach tego co robią. konsekwencjami może być to o czym wszyscy wiedzą czyli dziecko. Według mnie tacy ludzie to dzieci gdyż nie wiedzą jaka może być tego odpowiedzialność i robią to tylko dla szpanu. Zazwyczaj przecież jest tak, że jeżeli dojdzie już do stosunku płciowego to całą odpowiedzialność nad dzieckiem przejmują rodzice którzy potem zajmują się tym dzieckiem o którym nie wiedzieli. Nastolatki powinni się strzec tego co robią i powinni mieć świadomość o tym czym to grozi w przypadku nie wiedzy.

Pozdrawiam
1 1 1
2009-12-19T16:58:33+01:00
Myślę ,że współżycie w wczesnym wieku nie jest dobra opcją.
Może siś to skończyć niechcianą ciążą, róznymi chorobami np AIDS.Niektóre osoby może i sa na to przygotowane fizycznie ,ale nie psychicznie.Prawdę mówiąc są róznego typu zabezpieczenia,ale i one mogą zawieść.Dla osoób które chodzą do gimnazjum może to być tylko przygoda ,albo chęć pochwalenia sie koleżankom lub kolegom ze już mają to za sobą.Moim zdaniem osoby nie gotowe na to powinny się wstrzymać ponieważ mogą to zrobić z osoba która bardzo kochają i chcą żeby ten pierwszy raz był wspaniały.Nie powinni sie spieszyc,bo przecierz maja na to czas.