Dokończ opowieść w trzech zdaniach tak, by w sposób niedosłowy lecz ukryty przekazywała pewną naukę.



Pewien bogacz stwierdził ktoregoś dnia, że ma już wszystko,czego pragnoł. Bolało go jednak, że nie wszyscy o tym wiedzieli i nie podziwiali go za to.Postanowił więc wznieść w środku miasta wielką górę ze złota i nazwać ją swoim imieniem. Gdy na jego rozkaz wzniesiono górę...

2

Odpowiedzi

2009-09-13T20:09:52+02:00
... którą mieszkańcy skrytykowali że mógłby te pieniądze przeznaczyć na biednych. Wtedy bogacz zrozumiał że pieniądze szczęścia nie dają i podziwu się za nie nie kupi. Od tamtego wydarzenia bogacz zmienił się i zaczął pomagać wszystkim potrzebującym.

ładnie ? ;P
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-13T20:51:32+02:00
Już wszyscy ludzie wiedzieli ze jest on wielkim bogaczem. zaczęli inaczej sie do niego odnosić i paczyć na niego z podziwem, szacunkiem lub pogardą uwazając ze nienalezysie tym chwalic-co mu nie przeszkadzało. po pewnym czasie bogacz odkrył ze nie cieszy sie tym ze wszystcy wiedza o jego bogactwie