Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T17:01:34+01:00
ABpółprosta o początku w punkcie A przechodząca przez
punkt B.
2009-12-19T17:02:34+01:00
I------------------------------ --------------------------------I
jedna półprosta dróga półprosta
2009-12-19T17:09:15+01:00

na obydwu polprostych po jednej stronie polprostej zrob punkt

-------------.--------.---------------------

polproste sie pokrywaja