Odpowiedzi

2009-12-19T17:00:49+01:00
_____________________o________________o_________


chyba to tak będzie ale nie jestem pewna
o - pkt początkowy półprostej
jedna z nich idzie w lewo druga w prawo
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T17:03:08+01:00
Musisz narysować dwie półproste tak, aby jedna prosta kończyła się, a od razu zaczynała druga, tyle że pod innym kątem, wtedy zaznaczasz dwa punkty na odcinku, który powstanie.