Odpowiedzi

2009-12-19T17:04:14+01:00
Grzyb: pokarm
Glon: utwierdzenie do podłoża, połączenie komórek

Nie wiem czy jest dobrze, a tego pierwszego nie wiem ^^
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T17:07:24+01:00
Moim zdaniem 1 jest dobrze zrobione.

zad 2
grzyb otrzymuje od glonu pokarm
glon otrzymuje od grzyba wodę z solami mineralnymi
2009-12-19T17:13:12+01:00
Glon--POLACZENIE KOMOREK, UTWIERDZENIE DO PODLOZA
grzyb--POKARM