Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T17:04:48+01:00
Łamanie się opłatkiem jest to tradycja i symbolizuje pokój i pojednanie.
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T17:05:44+01:00
Łamanie opłatkiem służy pojednaniu. Symbolizuje to bliskosć Boga,który w ten sposób spożywamy w celu pojednania i połączenia z Bogiem.
18 3 18
hejka
dzięki za zadanie jestem ci wdzięczna
halo halohalo
halo halo halo halo
halo halo halo halo halo halo halo halo halo halo halo halo halo