Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T17:06:51+01:00
Wielka Brytania, Belgia, Szwajcaria, Hiszpania
jak już to co najwyżej WIELKIE KSIĘSTWO BRYTYJSKIE!
królestwo*
2009-12-19T17:07:54+01:00
-Wielka Brytania,
-Belgia,
-Szwajcaria,
-Hiszpania,
- oraz młode państwa narodowe z okresu kolonialnego (np. państwa afrykańskie)
jak już to co najwyżej WIELKIE KSIĘSTWO BRYTYJSKIE!
królestwo*
2009-12-19T17:08:47+01:00
Wielka Brytania, Belgia, Szwajcaria, Hiszpania
14 4 14
jak już to co najwyżej WIELKIE KSIĘSTWO BRYTYJSKIE!
królestwo*