Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T17:06:14+01:00
Pozytywne aspekty zachowania bohaterki:

W Balladynie nie można znaleźć pozytywnych zachowań, gdyż oślepiona rządzą władzy, uśmierciła każdego, kto znalazł się na jej drodze

Pozdrawiam i liczę na naj:)
2009-12-19T17:10:32+01:00
Balladyna pragnie za wszelką cenę dojść do wymierzonego celu po trupach. Nie posiada ona pozytywnych cech.
1 2 1