Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T17:11:41+01:00
Minister zdrowia : Ewa Kopacz
Minister środowiska: Maciej Nowicki
Minister rolnictwa: Marek Sawicki
Minister spraw wewnętrznych i administracyjnych :Jerzy Miller
Minister gospodarki: Waldemar Pawlak
2009-12-19T17:17:29+01:00
-minister rolnictwa-Marek Sawicki
-minister ochrony środowiska-MACIEJ NOWICKI
---II- zdrowia-Ewa Kopacz
--II- spraw wewnętrznych i administracyjnych-Jerzy Miller
-minister gospodarki-Waldemar Pawlak


2009-12-19T20:49:37+01:00
Ministrem zdrowia jest Ewa Kopacz
Ministrem rolnictwa jest Marek Sawicki
Ministrem ochrony środowiska jest Maciej Nowicki
Ministrem spraw wewnętrznych i administracyjnych jest Jerzy Miller
Ministrem gospodarki jest Waldemar Pawlak