Potrzebuje tłumaczenia tej piosenki jak najszybciej...


So lately
I've been wonderin'
Who will be there to take my place
When I'm gone you'll need love
To light the shadows on your face
If a great wave should fall
And fall upon us all
Than between the sand and stone
Could you make it on your own

If I could then I would
I'll go wherever you will go
Way up high or down low
I'll go wherever you will go

If I could turn back time
I'll go wherever you will go
If I could make you mine
I'll go wherever you will go

So lately
I've been wonderin'
Who will be there to take my place
When I'm gone you'll need love
To light the shadows on your face
If a great wave should fall
And fall upon us all
Than between the sand and stone
Could you make it on your own

If I could then I would
I'll go wherever you will go
Way up high or down low
I'll go wherever you will go

If I could turn back time
I'll go wherever you will go
If I could make you mine
I'll go wherever you will go

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T17:23:38+01:00
Wystarczyło poszukać, proszę:

So lately
I've been wonderin'
Who will be there to take my place
When I'm gone you'll need love
To light the shadows on your face
If a great wave should fall
It would fall upon us all
And between the sand and stone
Could you make it on your own

If I could then I would
I'll go wherever you will go
Way up high or down low
I'll go wherever you will go

And maybe I'll find out
The way to make it back someday
To watch you to guide you
Through the darkest of your days
If a great wave should fall
It would fall upon us all
Well I hope there's someone out there
Who can bring me back to you

If I could then I would
I'll go wherever you will go
Way up high or down low
I'll go wherever you will go

Runaway with my heart
Runaway with my hope
Runaway with my love

I know now just quite how
My life and love might still go on
In your heart and your mind
I'll stay with you for all of time

If I could then I would
I'll go wherever you will go
Way up high or down low
I'll go wherever you will go

If I could turn back time
I'll go wherever you will go
If I could make you mine
I'll go wherever you will go


Gdziekolwiek pójdziesz

Ostatnio, zastanawiałem się
Kto zajmie moje miejsce
Gdy odejdę będziesz potrzebowała miłości, by rozjaśnić cienie na Twojej twarzy
Jeśli ogromna fala zaleje nas wszystkich
Czy wśród piasku i skał, dałabyś sobie radę sama

Refren:

Jeśli bym mógł, zrobiłbym to,
Pójdę gdziekolwiek pójdziesz ty
Wysoko, czy nisko, pójdę gdziekolwiek pójdziesz ty

I może, odnajdę
Sposób aby to przywrócić
Aby na Ciebie patrzeć, aby Cię poprowadzić, przez Twoje najgorsze dni
Jeśli ogromna fala zaleje nas wszystkich
Mam nadzieję, że będzie tam ktoś,
Kto przyprowadzi Cię do mnie

*Refren*

Uciekam z moim sercem
Uciekam z moją nadzieją
Uciekam z moją miłością

Teraz wiem, jak mniej więcej,
Będzie wyglądać moje życie i moja miłość
W Twoim sercu, w Twojej pamięci, zostanę z Tobą na zawsze

*Refren*

Jeśli mógłbym cofnąć czas
Pójdę gdziekolwiek pójdziesz ty
Jeśli mógłbym sprawić byś była moja
Pójdę gdziekolwiek pójdziesz ty
1 5 1
2009-12-19T17:24:34+01:00
Gdziekolwiek pójdziesz

Ostatnio, zastanawiałem się
Kto zajmie moje miejsce
Gdy odejdę będziesz potrzebowała miłości, by rozjaśnić cienie na Twojej twarzy
Jeśli ogromna fala zaleje nas wszystkich
Czy wśród piasku i skał, dałabyś sobie radę sama

Refren:
Jeśli bym mógł, zrobiłbym to,
Pójdę gdziekolwiek pójdziesz ty
Wysoko, czy nisko, pójdę gdziekolwiek pójdziesz ty

I może, odnajdę
Sposób aby to przywrócić
Aby na Ciebie patrzeć, aby Cię poprowadzić, przez Twoje najgorsze dni
Jeśli ogromna fala zaleje nas wszystkich
Mam nadzieję, że będzie tam ktoś,
Kto przyprowadzi Cię do mnie

Refren

Uciekam z moim sercem
Uciekam z moją nadzieją
Uciekam z moją miłością

Teraz wiem, jak mniej więcej,
Będzie wyglądać moje życie i moja miłość
W Twoim sercu, w Twojej pamięci, zostanę z Tobą na zawsze

Refren

Jeśli mógłbym cofnąć czas
Pójdę gdziekolwiek pójdziesz ty
Jeśli mógłbym sprawić byś była moja
Pójdę gdziekolwiek pójdziesz ty