Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T17:13:48+01:00
1. Dbaj o ortografie co?:)

2. Czas akcji
Akcja "Balladyny" toczy się w nieokreślonych czasach - za panowania króla Popiela III

3. Miejsce akcji
Wydarzenia dzieją się w okolicach jeziora Gopło oraz w zamku Kirkora

Pozdrawiam:)
1 5 1
2009-12-19T17:13:16+01:00
Akcja dzieje się za czasów bajecznych, w okolicach jeziora Gopło, nie jest dokładnie określony czas akcji.
2009-12-19T17:16:25+01:00
Akcja utworu rozgrywa się „za czasów bajecznych. Są to więc czasy prasłowiańskie, w których występowała legendarna postać króla Popiela III.
Czas akcji w dramacie obejmuje okres czterech dni, natomiast akcja tragedii rozgrywa się w rejonach jeziora Gopło, oraz pod murami Gniezna.