Odpowiedzi

2009-12-19T17:14:30+01:00
Gratulacje!!
Serdeczne gratulacje dla Jana Nowaka, z okazji wygrania Konkursu Ortograficznego.

Dyrektor Szkoły.
17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T17:18:32+01:00
Przyjmij ode mnie szczere gratulacje z wygranego konkursu ortograficznego. Byłeś najlepszy i pokonałeś wszystkich - świadczy to o twojej ogromnej wiedzy. Myślę, że wiele osób jest z Ciebie dumnych dlatego życzę ci dalszych sukcesów!
38 4 38
2009-12-19T17:18:46+01:00
Gratuluję wygranej w konkursie ortograficznym. Jestem z Ciebie bardzo dumna. Trzymam kciuki za kolejny etap konkursu. Życzę dużo sukcesów i wygranych w przyszłości. Jeszcze raz " BARDZO CI GRATULUJE";)
21 3 21