Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T17:25:33+01:00
-ostry zakręt- coś niebezpiecznego, drastyczna zmiana
-oczko wodne- mały staw
-oczy się kleją- zmęczenie
-kropla smutku- łza
-jesienny listonosz- drzewa albo wiatr ;)
-oko dnia- słońce
21 4 21
2009-12-19T17:26:12+01:00
Ostry zakręt - Niebezpieczeństwo, niebezpieczny zakręt
Oczko Wodne - Mały wodny zbiornik.
Oczy się kleją - Chce się spać, zmęczenie
Kropla smutku - Małe nieszczęście, łza
Jesienny listonosz - Wiatr
Oko dnia -
16 3 16
2009-12-19T17:25:20+01:00
Ostry zakręt - niebezpieczeństwo
Oczko Wodne - Mały wodny zbiornik.
Oczy się kleją - Chce się spać. :P
Kropla smutku - Małe nieszczęście.
jesienny listonosz- wiatr
oko dnia . nie mam pojęcia .
pozdrawiam . ; ))
14 3 14