Uzupełnij:
W wyniku I rozbioru Polska utraciła 30% swego ................ i 35% ................... Najbardziej dotkliwa okazała się utrata Pomorza ................... ze względu na wysokie ........... nakładane na towary polskie przez Prusy. W Rzeczpospolitej prężnie zaczęli działać reformatorzy, któłrzy rozpoczęli prace nad naprawą ........................ państwa.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T17:23:24+01:00
1-terytorium
2-ludności
3-Gdańskiego
4-gospodarki
28 1 28
2009-12-19T18:12:32+01:00
Terytorium
ludności
Gdańskiego
cła
gospodarki
21 2 21