Odpowiedzi

2009-12-19T17:28:02+01:00
Chrystus nas kocha. Możemy być jego świadkiem.
Musimy mieć tylko czyste serce. Nie możemy grzeszyć, musimy byc dobrym. Trzeba kochac innych. Wszsytko to pozwoli nam byc świdkiem Chrystusa.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T17:32:19+01:00
Nie mam odwagi być świadkiem Chrystusa. Chrystus jest wszechmocny. On daje życie i je odbiera. Jak to napisane w bibli "z prochu powstałeś w proch sie obrucisz" a my prośći ludzie grzeszymy bezustannie. CHociaż sie wyspowiadamy to i tak za 5 min będziemy robili to sama. Choć Chrystus wybacza to i tak nie możemy być świadkami. Bo nie jesteśmy tego warci.
4 5 4