Odpowiedzi

2009-12-19T17:31:09+01:00
Państwo w Ameryce Północnej graniczące z Kanadą od północy, Meksykiem od południa, Oceanem Spokojnym od zachodu, Oceanem Arktycznym od północnego wschodu, Oceanem Atlantyckim od wschodu.

Stany Zjednoczone
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T17:32:38+01:00
Sfinksy, piramidy
to nie wszytko.
Kraj ten ciepły,
blisko Nilu.
W Afryce się zanjduje,
nad Oceanem się zanjduje.

EGIPT

Kraj ojczysty
każdego z nas.
Mieszkasz w nim ty,
mieszkam w nim ja.
Flaga biło-czerwona,
orzeł na godle.
Wiesz jakie to państwo,
no powiedz, no powiedz.

POLSKA

Kraj ma dwie nazwy,
jedna z dwóch wyrazów,
a druga z trzech liter.
Graniczy z jednym państwem
z kanadą
i w Ameryce Północnej
się znajduję.


USA lub Stany zjednoczone.
2009-12-19T17:36:56+01:00
1.Znana jest pod nazwą "Kraj Czerwonej Wiśni" ludzie mają tam skośne oczy.
Co to za kraj?
Odp. Japonia

2. Z tego kraju pochodził Napoleon. Jest tam wieża Eiffla. Co to za kraj?
Odp. Francja

3. Należą do tego kraju wyspy kanaryjskie. Co to za kraj?
Odp. Hiszpania