Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T17:36:31+01:00
Po przeczytaniu utworu "Latarnik" mogę wyciągnąć kilka wniosków. Da się zauważyć, że Skawiński był człowiekiem skazanym na tułaczkę. Mimo tego, że chciał zostać na latarnii do końca życia, los nie pozwolił mu na to. Możemy zauważyć, że największą rolę w życiu starca odgrywały podróże, na które był skazany.
2009-12-19T17:40:12+01:00
Moim Zdanie wniosek jest taki ze stracił swoją prace lecz zatrzymał ksiązke pt. Pan Tadeusz" i przez przeczytanie tej ksiązki znów mógł sie poczuc polakiem, przypomnial sobie o swoje Ojczyźnie.