Odpowiedzi

2009-12-19T18:13:23+01:00
Troszke nie rozumiem pytanie, ale...
W ksiedze psalmow sa zapisane psalny wymyslone prze dawida i ktore sa spiewane po czytaniach w kosciele
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T19:25:35+01:00
Dawid popełnił straszny grzech za co bóg go ukarał i później Dawid w księdze psalmów go za to przeprasza.

P.S. Najprościej jak się da :) Poproszę o 5 gwiazdek i najlepsza
1 1 1
2009-12-19T20:16:11+01:00
Księga Psalmów to część Biblii poświęcona pieśniom stworzonym dla czci Boga. Jest niezwykła, piękna. Psalmem, pieśnią można także wielbić Pana. Tym właśnie się ona wyróżnia.