Odpowiedzi

2009-12-19T18:01:47+01:00
Drogi święty Mikołaju!
Na początku chciałabym Cię gorąco pozdrowić.
Wiem ,że masz dużo pracy ,dlatego postaram się nie rozpisywać .
W tym roku chciałabym prosić Cię o nowy komputer,gdyż obecny nie nadaje się do użytku.
Byłabym bardzo szczęśliwa móc ujrzeć ten wyczekiwany od dwóch lat sprzęt.
Oczywiście nie wymagam ,abyś spełnił moje życzenie ,ale byłoby mi bardzo miło gdyby tak się stało.
Pozdrawiam (imię i nazwisko)


Dear Santa Claus!
At the beginning I would like You hotly {heat} to greet.
I know that you have a lot the work , therefore I will try not to announce .
In this year I would like to ask You for the new computer, because present is not fitted for the use.
I would be very happy {lucky} to be able to see this expected for two years the equipment.
Of course I do not demand , so that you fulfil my wish , but it would be to me very pleasantly if so became {stood}.
I greet (imię i nazwisko)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T20:45:14+01:00
Drogi Święty Mikołaju !
W tym roku chciałabym dostać pod choinkę modne ciuchy, mp4, nową komórkę-bo tą którą mam jest zepsuta, laptop i dużego miękkiego misia. Żeby było słodko mogą też być słodycze. ^^Bardzo proszę o te prezenty... xd
Pozdrawiam
karoola


Dear Santa Claus !
I would like to obtain fashion garments in this year under christmas tree, mp4, new mobile-because now is spoiled , laptop and big soft teddy-bear. That there was sweetly they can too be candies. Very please about it presents... xd
I salute.
karoola