Odpowiedzi

2009-12-19T17:44:13+01:00
Jasełka jest to przedstawienie religijne wystawiane na święta Bożego Narodzenia.
59 1 59
2009-12-19T17:44:38+01:00
Jasełka to współczesne przedstawienie Bożonarodzeniowe (i o tematyce Bożonarodzeniowej), które wzorowane są na średniowiecznych przedstawieniach zapoczątkowanych przez św. Franciszka z Asyżu.
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T17:53:51+01:00
Jasełka są to przedstawienia związane z Bożym Narodzeniem. Są one związane z narodzinami Chrystusa.Jasełka chcą przybliżyć dla dzisiejszej młodzieży oraz najmłodszym, taki spektakl, gdyż jest łatwiejszy do zrozumienia.
16 5 16