Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T17:56:27+01:00
1. Wspólne czytanie Ewangelii
2. Uczęszczanie do Kościoła
3. Kułka różańcowe
4. Modlitwa
5.Pomoc biednym
6. KSM
37 3 37
  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T17:56:27+01:00
- chodzić na msze świętą
- modlić się
- być grzecznym
- słuchać rodziców
- pomagać kolegą i koleżanką
- mówić im , że chrystus istniał
- czytać Biblie
38 3 38
2009-12-19T17:57:15+01:00
*uczestniczac w roznych stowarzyszeniach koscielnych (np. KSM(Katolickie Stowarzyszenia Mlodziezy))
* Dzielić się przy każdej okazji w prosty sposób swoją wiarą w Chrystusa z innymi
* Iść w miłości, w przekonaniu, że jestem narzędziem miłości Boga
* Rozmawiać o Jezusie

pozdrawiam ;]
31 4 31