Odpowiedzi

2009-12-19T17:56:50+01:00
V1(C1-Cx)=V2(Cx-C2)
V1=0,1 dm^3; C1=0,5 mol/dm^3
V2=?; C2=0 (woda)
Cx=0,1 mol/dm^3
V2=V1(C1-Cx)/(Cx-C2)=0,1*(0,5-0,1)/(0,1-0)=0,1*0,4/0,1=.....dm^3 H2O
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T18:01:07+01:00
V1(C1-Cx)=V2(Cx-C2)
V1=0,1 dm^3
C1=0,5 mol/dm^3
V2=?
C2=0 (H2O)
Cx=0,1 mol/dm^3
V2=V1(C1-Cx)/(Cx-C2)=0,1*(0,5-0,1)/(0,1-0)=0,1*0,4/0,1=0,4 dm^3

V2 = 400 cm3
1 5 1