Odpowiedzi

2009-12-19T18:05:56+01:00
Uważam, że to bardzo dobra kara. Każdy kto zabił bez skrupułów powinien także być zabity. Dlaczego mamy okazywać litość komuś,kto odebrał życie człowiekkowi bezbronnemu, dobremu, szczęśliwemu i przede wszystkim niewinnemu...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T20:22:52+01:00
Osobiście jestem przeciwny karze śmierci, ponieważ jesteśmy tylko ludźmi i każdy z nas może się pomylić, a wtedy nie będzie już odwrotu i w ten sposób możemy skazać na śmierć niewinną osobę. Kara śmierci tak naprawdę nie jest karą tylko ucieczką od niej. Przecież nikt z nas nie chce, aby przestępca uciekał od kary , tylko odpokutował za to co zrobił. Osoba, która chce skazać przestępcę na śmierć tak naprawdę sama staję się mordercą. Kara śmierci przekreśla możliwości poprawienia się sprawcy w przyszłości.
Uważam, że kara śmierci powinna być zniesiona we wszystkich krajach, bo nikt nie może decydować o życiu drugiej osoby.

Ja miałem tak napisane i dostałem 5
Będzie naj...?
;];];];]