POtrzebuje na polski tytuł tej piosenki i wykonawce ale nie znam ani tytułu a ni wykonawcy dla tego proszę o podanie
tu jest jej link to jest druga piosenka wystarczy poczekac i sie wlączy "druga" trzeba przewinąć 1 :D
daje 10 pkt. i naj :)


http://poszkole.pl/strona/2911025#

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T18:15:17+01:00
Timbaland - The Way I Are ft. Keri Hilson
1 5 1
2009-12-19T18:37:21+01:00
Ta która jest zapisana pod 1 to Apologize-One Republic.
A ta która jest zapisana pod 2 to Keri Hilson- The way i are. xd

1 4 1