Odpowiedzi

2009-09-13T19:50:08+02:00
Uwaga promocja !!
nowa pasta do zębów ''biały uśmiech''
wybiela w trzy minuty i niszczy bakterie
po niej możesz jeść i pić
co chcesz.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-13T20:01:39+02:00
Proszę państwa oto hit tego sezonu
najlepsza pasa do zębów cudownie wybiela
i zostawia świeży oddech na długi czas
2009-09-13T20:26:17+02:00
Zdrowy piękny uśmiech dzięki nowej paście do zębów ,,Super Biel''
Marzysz o białych i lśniących zębach wypróbuj pastę ,,super biel'' a niczego nie będziesz żałował. Dzięki jej wygodnym opakowaniu, nie bd miał trudności z zastosowaniem tej pasty. ;)
8 4 8