Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T18:09:28+01:00
Opuść wyrazy i zredukuj wyrazy podobne
(5a-11b+4)+(7a-8)-(7b-8)= 5a-11b+4+7a-8-7b+8= 12a-18b+12
(a3-ab+5)-(3a3-4)-(7a3-8ab)+2ab-7)=a³-ab+5-3a³+4-7a³+8ab+2ab-7=
-9a³+9ab+2
2 5 2
2009-12-19T18:11:38+01:00
(5a-11b+4)+(7a-8)-(7b-8)=5a-11b+4+7a-8-7b+8=
12a-18b+12
(a3-ab+5)-(3a3-4)-(7a3-8ab+2ab-7)=
a3-ab+5-3a3+4-7a3+8ab-2ab+7=-9a3+5ab+16
2009-12-19T18:17:16+01:00
5a-11b+4+7a-8-7b+8=12a-18b+4
a3-ab+5-3a3+4-7a3+8ab+2ab-7=
-9a3+2+9ab
1 5 1