Odpowiedzi

2009-09-13T19:56:27+02:00
A)16 do potęgi 4
4¹⁶
b)25 do potęgi 2
5⁵
c)32 do potęgi 3
3³²
d)27 do potęgi 6
6²⁷
e)125 do potęgi 5
5¹²⁵
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-13T19:59:09+02:00
^ - do potegi

a )16 do potęgi 4 - 16^4 = 2^4^4 = 2^16
b )25 do potęgi 2 - 25^2 = 5^2^2 = 5^4
c )32 do potęgi 3 - 32^3 = 2^5^3 = 2^15
d )27 do potęgi 6 - 27^6 = 3^3^6 = 3^18
e )125 do potęgi 5 - 125^5 = 5^3^5 = 5^15


2009-09-13T20:32:15+02:00
A) 16⁴=4do potęgi 8
b) 25²=5do potęgi 4
c) 32³=2 do potęgi 15
d) 27⁶=3do potęgi 18
e) 125⁵=5do potęgi 15