Taka jedna sprawa...
Bo z polaka zadała nam prace z lektury ''TEN OBCY'' . Oto nasza praca domowa ;
1.Zenek pisze list do Uli(ma to wyglądac mniej więcej jak dalej sie ze sobą kontaktowali po wyjeździe)
albo...
2.Opowiadanie z użyciem dialogu o przygodzie Zenka (wybranej,obojetnie jakiej)chociaz to raczej zrobie sama XD

2

Odpowiedzi

2009-12-19T19:18:16+01:00
Fajnie się składa teraz też przerabiamy ten obcy ;)



1. Droga Urszulo !
U Wujka jest świetnie, ale jednak tęsknię za naszymi wspólnymi chwilami na wyspie.
Bardzo mi tutaj Was wszystkich brakuje.Ale jedno jest najważniejsze.Nie jestem już u ojca, i wyznałem Ci, co do Ciebie czuję.
Mam nadzieję, że niedługo sie zobaczymy.Pozdrawiam !

Zenek.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T20:45:59+01:00
1.
Kołobrzeg,19.12.2009r.
Droga Ulu!
Jak ci mijają Bożonarodzeniowe porządki? Mam nadzieję że dobrze. Ja tu w Kołobrzegu, bardzo za tobą tęsknię. Nie tylko za tobą- za Pestką, Marianem, Julkiem i doktorem Zalewskim także.
Urszulo... W moich snach ciągle widzę tylko ciebie. Myślę że zanim przyjadę do Olszyn minie długi czas. Wuj chce tu zostać, gdyż "podrywa" jakąś, miejscową.;).Mówiłem mu że to nie odpowiedzialne ale on tylko mówi żebym się nie przejmował, że da sobie radę.
Muszę już kończyć. Wujek woła mnie na kolację.
Pozdrowienia. Zenek