Witam;
Zadano 'mi/nam' zrobienie 2 tabelek...

1. Tabelka: jedna jest 4 kolumnowa mniej więcej tak: [i mam do każdego państwa dopisać forme rzadow; system i ustroj jaki panuje w danym panstwie.]

- Państwo ----- Forma rządów ---- System rządów--- Ustrój terytorialny
Niemcy;
Francja
W. Brytania
Włochy
Szwajcaria
Rosja
S. Zjednoczone
Hiszpania
Szwecja
Polska

2. Tabelka: Mamy wypisać kraje w ktorych rzadza krolowie i jaka to monarchia i dynastia...

Tabelka wygląda tak:

Kraj ----- Monarchia rządzącą ----- Dynastia


I mamy je powypełniać... niewiem czy sam dam rade... oferuje wszystkie swoje punkty ; d Postaram się dodatkowo jakoś odwdzięczyć.

Z góry dzięki!

2

Odpowiedzi

  • pa1
  • Rozwiązujący
2009-12-19T21:00:51+01:00
1. Francja- ustrój panstwa: demokracja, forma rzadu : republika, ustrój ekonomiczny: wony rynek
2. Włochy: ustrój panstwa: demokracja: forma rzadu: republika, ustrój wolny rynek
3. Polska : ustroj panstwa: demokracja, frma rzadu: republika, ustroj ekonomiczny: wolny rynek
4. Stany Zjednoczone: ustroj panstwa: federacja, forma rzadu: republika : ustroj : wolny rynek
5.Niemcy : ustroj panstwa - demokracja, forma rzadu : repulika, ustroj ekonomiczny : wolny rynek

Mam nadzieje, ze troche pomogłam :p
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T21:49:03+01:00
- Państwo ----- Forma rządów ---- System rządów--- Ustrój
Niemcy; republika kanclerski federacja
Francja republika polprezydencki unitarny
W. Brytania monarchia parlamentarnbo-gabinetowy unitarny
Włochy republika parlamentarno- gabinet. unitarny
Szwajcaria fenderacja parlam.-komitetowy federacja
Rosja republika polprezydencki federacja
S. Zjednoczone republika prezydencki federacja
Hiszpania monarchia gabinetowo- parlam. unitarny
Szwecja monarchia parlamentarny unitarny
Polska republika parlamentarny unitarny

zad 2.
dania krolowa malgorzata II
belgia krol albert II
hiszpania- juan carlos I
szwecja krol karol XVI gustaw
holandia- krolowa beatrix
luksemburg- wielki ksiaze henryk
japonia- cesarz akihito.

mam nadzieje ze choc troche pomoglam:)
3 5 3