Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T18:31:48+01:00
Wez steropian wykalaczki i:
•napisz rozne slogany typu:
◘nie pijcie alkoholu on niszczy wasze szare komorki
◘powoduje choroby:
a) Choroby układ pokarmowego

b) choroby układu nerwowego

c) choroby układu odpornościowego

d) zaburzenia sprawności seksualnej

e) choroby układu krążenia
◘im wiecej alkoholu we krwi tym mamy kłopoty z koordynacją ruchową, logicznym myślenie, odpowiednim zachowaniem
•i rob to podwojnie bierzsz wyklaczke i przyklejasz z obu stron ten sam napis wbijasz w styropian i masz fajny projekt
•narysuj jakis pijanych ludzi i tez zrob to samo jak z napisami

Robota pracochlonna ale ja dostalam 6 wiec sie oplaca ;]
Moim zdaniem lepsze niz pisanie nudnych informacji, lepsze rozwijanie kreatywnosci ;]
2009-12-19T18:34:07+01:00
Na początek przedstaw jak to się zaczyna, że to wchodzi w krew przez rodzinę lub najbliższe otoczenie
Potem podaj przykłady jak to się kończy życie alkoholika, że kończy życie zhańbiony na zawsze.
Podaj model jak wchodzi się w alkoholizm, że zaczyna się od niewinnego łyku piwa a kończy z butelką spirytusu w rowie.
Powiedz jak mają wyjść z tego jak już w to weszli, że muszą się zwrócić do osób bliskich itp.
Powiedz że problemy z alkoholem mają coraz młodsi ludzie.
No i na koniec jakieś przesłanie