!!!UWAGA!!!PILNE!!!
DAJE NAJLEPSZE I OCENE 5!!

Do calego wojska polskiego "stopnie i odznaczenia wojska oraz rodzaje sluzb wraz z rysunkami" np. wojsko ladowe, marynarka wojenna, sily powietrzne itd.

Bardzo prosze jak korzystacie z jakis zrodel np. interent to zeby podac link skad to opracowaywaliscie. Z gory dzieki ;)

2

Odpowiedzi

2009-12-19T18:34:09+01:00
Podaję tylko link . . .
http://pl.wikipedia.org/wiki/Stopień_wojskowy


Mam nadzieję , że to Cii pomoże . Niie znalazłam niczego innego ; *
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T19:19:24+01:00
Http://www.kaczakcity.cba.pl/

znalazlem tylko tooo mam nadzieje ze sie przydaaa :D:D
1 5 1