Odpowiedzi

2009-12-19T18:37:22+01:00
1894-1025 869m
869/100 8,69m
8,69*0,6 5,2C
17C-5,2C 11,8C
Odp.: Turysta może spodziewać się temperatury 11,8C.
2009-12-19T18:37:28+01:00
Co 100 metrów spadek temperaturu o pół stopnia
czyli 800 m. to jest 4 stopnie i nie całe sto to bedzie gdzieś tak 12,2 stopnia celcjusza
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T18:37:39+01:00
Szczyt - 1894 m.n.p.m.
Kuźnice - 1025 m.n.pm.
Na każde 100 metrów w górę temperatura obniża sie średnio o -0,6⁰ C
1894 - 1025 = 869 m
869m : 100m = 8,69
8,69 * -0,6⁰ C = - 5,2⁰C
Temperatura w Kuźnicach - 17⁰C
17⁰C - 5,2⁰C = 11,8⁰C
Odp. Na szczycie będzie temperatura 11,8⁰C