Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T18:42:21+01:00
A) zanieczyszczenie środowiska
b) tanie produkty rolnictwa uprzemys., wielokrotnie większe plony niż w rolnictwie ekologicznym
5 4 5
  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T19:08:13+01:00
POZYTYWNE:
*udało się ograniczyć głód i niedożywienie
*mniej potrzebnych ludzi do pracy(pracę wykonują maszyny , roboty itp.)
* wyższe plony, większy zysk
*W systemach rolnictwa uprzemysłowionego dużego znaczenia nabrało stosowanie środków chemicznych dla ochrony przed chorobami i szkodnikami, a także stymulowania wzrostu, wyglądu i dojrzewania plonów oraz zwalczania chwastów, chorób i szkodników.
Negatywne:
*większe ryzyko niebezpieczeństwa bo maszyna to tylko maszyna ma prawo nawalić,z tym wiążą się również koszty naprawy.
4 4 4