Odpowiedzi

2009-12-19T18:48:10+01:00
2/5 * 1/7
3/17 * 5/2
10/12 * 18/165
12/12 * 14/1
4/6 * 5/48

26/4 * 25/2
76/100 * 16/45
16/8 * 12/4
165/2000* 655/1000
465/185 * 466/2000

165/2 * 166/3
49/95 * 46/2
65/8 * 755/1
46/165 * 67/18
16/10 * 48/2

16/7 * 6/5
12/7 * 9/3
10/5 * 45/9
79/8 * 94/90
16/8 * 18/10

10/5 * 41/2
16/5 * 7/2
16/4 * 3 /1
16/20 * 48/16
17/5 * 19/20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T18:50:34+01:00
0.14 * 15=2,1
3,21*1,7=5,457
14,2*5,6=79,52
7,5*1,2=9
5,6*7,7=43,12
0,741*2=1,482
6,3*6,3=39,69
15,2*14,2=215,84
1,5*2=3
1,23*2=2,46
7,325*4=29,3
7,21*3=21,63
0,28*5=1,4
45,6*0,14=6,384
6,5*8=52
12,2*2=24,4
16,3*2=32,6
9,6*11=105,6
1,2*1,1=1,32
2009-12-19T18:54:49+01:00
¼ * ¾ =
½ * ¾ =
⅓ * ⅙ =
⅞ * ½ =
⅛ * ⅝ =
⅘ * ⅜ =
⅝ * ⅖=
½ * ⅗ =
⅕ * ⅙=
⅝ * ¼=
⅜ * ⅝=
⅞ * ⅝=
⅖ *¼=
⅛ * ¼=
¾ *⅕ =
⅙ * ⅝=
⅞ * ⅓=
½ *⅝=
⅘*⅕ =
½ * ⅔=
⅕ *¼ =
⅝ * ⅗=
⅔ * ½=
⅝ * ⅔=
¾ *⅙ =
⅜ *⅚ =