Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T18:47:57+01:00
Ottawa
Waszyngton
Meksyk
Hawana
Brasilia
Caracas
Bogota
Quito
lima
Sucre
Santiago
Asunción
Buenos aires
Montevideo
1 5 1
2009-12-19T18:54:17+01:00
Kanada- Ottawa
USA- Waszyngton
Meksyk- Meksyk
Kuba- Hawana
Brazylia- Brasilia
Wenezuela- Caracas
Kolumbia- Bogota
Ekwador- Quito
Peru- Lima
Boliwia- La Paz
Chile- Santiago
Paragwaj- Asunción
Argentyna- Buenos Aires
Urugwaj- Montevideo
2009-12-19T19:04:16+01:00
Kanada- Ottawa
USA- Waszyngton
Meksyk- Meksyk
Kuba- Hawana
Brazylia- Brasilia
Wenezuela- Caracas
Kolumbia- Bogota
Ekwador- Quito
Peru- Lima
Boliwia- La Paz
Chile- Santiago
Paragwaj- Asunción
Argentyna- Buenos Aires
Urugwaj- Montevideo