Odpowiedzi

2009-12-19T18:56:22+01:00
3y-x=10
2x-3y+11=0

3*4-2=10
2*2-3*4+11=0
10=10
3=0
wniosek nie a
3*4-0,5=10
2*0,5-3*4+11=0
11,5=10
0=0
wniosek nie b
3*3+1=10
2*-1-3*3+11=0
10=10
0=0
wniosek c tak
3*5-5=10
2*5-3*5+11=0
10=10
6=0
wniosek d nie
Pary:
A: x=2 i y=4
B: x=0,5 i y=4
C: x=-1 i y=3
D: x=5 i y=5
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T19:01:32+01:00
Równanie 3y-x=10 spełniają pary :
D:
x=5 i y=5


{3y-x=10
{2x-3y+11=0
Rozwiązaniem układu równań jest para równań:
C:
{x=-1
{y=3