Odpowiedzi

2009-12-19T18:53:59+01:00
Cześć Zuziu
Mam nadzieję że przyjedziesz do nas na święta. U nas praca przed świętami jak wre. Aty jak spędzasz czas na Cyprze.
Pozdrawiam
...........
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T18:56:13+01:00
Droga (imię siostry)

W tym szczególnym dniu chcę ci życzyć Wszystkiego najlepszego, wielu łask Bożych, dobrego samopoczucia, ale najbardziej zdrowia. Ubolewam że nie będziemy mogli się spotkać w święta ale mam nadzieję że się spotkamy w najbliższym czasie...

Podpis
1 5 1