Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-13T20:04:20+02:00
10 x 20 = 200 m²
9 x 19 = 171 m²
11 x 21 = 231 m²

Odp, Możliwe że plac jest mniejszy niż 185 m² i większy niż 215m²
15 3 15
2009-09-13T22:55:47+02:00
10 x 20 = 200 m2
9 x 19 = 171 m2 zmniejszona liczba o 1 <jednostke>
11 x 21 = 231 m2 zwiększona liczba o1 <jednostke>



plac moze miec pole mniejsze niz 185m2
oraz moze miec pole wieksze niż 215 m2
4 2 4