Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T18:59:42+01:00
Rzymianie źle traktowali chrześcijan (np. wypuszczali chrześcijan na arenę i wrzucali do nich głodne stado lwów).A gdy przeszła jakaś epidemia na rzymian to traktowali chrześcijan w podobny sposób, gdyż mówili, że to przez nich bo inni bogowie się na nich rozgniewali i tak a nie inaczej powstała epidemia, lub inny problem…
12 3 12
2009-12-19T22:29:57+01:00
RZYMIANIE prześladowali chrześcijan , mordolali ich , robili sobie z nich widowiska na przykład wpuszczajać lwy na arene w Rzymie.
Czy też krzyżowali ich takie brutalne sceny opisane są w Quo Vadis.A przyczyna czyli twoim zapytaniem byłao spalenie RZymu ,które przypisano Chrześcijanom. a to była nie prawda bo Cesarz nie miał natchnienia i kazał podpalić Rzyma wine z rzucił na chreścijan...
mam nadzieje że pomogłam:)
19 4 19