Odpowiedzi

2009-12-19T19:10:57+01:00
(x+2)² - (x-3)² = x² + 4x + 4 - (x² - 6x + 9) = 10x - 5 Czyli C
2009-12-19T19:14:52+01:00
Pole A = (x+2)² = x² + 2*x*2+2² = x² +4x +4

Pole B = (x-3) = x² - 2*x*3+3²=x²-6x +9

Pole A - Pole B = x² +4x +4 - (x²-6x +9) = x² +4x +4 -x² +6x -9 =
= 10x - 5

Odp.C
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T19:17:36+01:00
Odpowiedz C.10x-5
(x+2)(x+2)=x2+4x+4
(x-3)(x-3)=x2-6x+9
x2+4x+4-x2+6x-9=10x-5