Zad.1
Przyporządkuj terminy żołnierzom odpowiedniej armii.
Armie: grecka i rzymska.
Terminy: falanga ,triumf, legion ,hoplita ,strateg , konsul ,żółw , triera, manipuł.

zad.2
Ułóż wyrazy z podanych liter. Z otrzymanych słów utwórz zdanie.
OWPSTIEAN
MYZSKIĘIWJAN
ENILOWINKÓW
ŁOBY
TEMBUN
ASUKATRAPS.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T19:16:35+01:00
Armia grecka:
falanga
hoplita
strateg
triera

Armia rzymska:
triumf
legion
konsul
żółw
manipuł

OWPSTIEAN - powstanie
MYZSKIĘIWJAN - największym
ENILOWINKÓW - niewolników
ŁOBY - było
TEMBUN - buntem
ASUKATRAPS -Spartakusa

Powstanie Spartakusa było największym buntem niewolników.
14 4 14
2009-12-19T19:16:54+01:00
Zad. 1
armia grecka:
falanga, hoplita, konsul

armia rzymska:
triumf, legion, strateg, żółw, triera, manipuł

zad.2
powstanie, największym, było, buntem
4 4 4
2009-12-19T20:57:02+01:00
Zad. 1
Armia grecka:
*falanga,
*hoplita,
* konsul

Armia rzymska:
*triumf,
*legion,
*strateg,
*żółw,
*triera,
* manipuł

Zad. 2
OWPSTIEAN - powstanie
MYZSKIĘIWJAN - największym
ENILOWINKÓW - niewolników
ŁOBY - było
TEMBUN - buntem
ASUKATRAPS -Spartakusa

Powstanie Spartakusa było największym buntem niewolników.
3 3 3