Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T19:30:16+01:00
Pieniądze mogą umilić i zniszczyć życie człowieka. Niestety,nie każdy potrafi je odpowiednio wykorzystać.
Bardzo często ludzie zupełnie nieświadomie uzależniają się od dóbr materialnych. Pieniądze stają się wtedy najważniejsze. Ludzie nie widzą poza nimi sensu życia. Dla zdobycia określonego celu najczęściej związanego z pieniędzmi potrafią zrobić wszystko. Lecz właśnie przez pieniądze można stracić największe skarby świata, czyli rodzinę i przyjaciół. Ludzie dążą do bogactwa i luksusu zapominając przy tym, jakie wartości są najważniejsze w życiu każdego człowieka. Pieniądze to tylko środek, który powinien ułatwić nam życie, a nie być celem życia. Bez względu na to, jak bardzo są ważne pieniądze w naszym życiu, nie mogą być one najważniejsze. Najważniejszy jest człowiek i jego uczucia. Każdy z nas powinien wiedzieć, że wspaniale jest mieć pieniądze, dopóki nie straci się mądrości dostrzegania rzeczy, których nie można za nie kupić. Nie wszystko przecież można przeliczać na pieniądze. Istnieją rzeczy, których nie jesteśmy w stanie posiadać dzięki pieniądzom, np. szacunek , przyjaźń czy też miłość drugiego człowieka. Nie każdy bogaty człowiek musi być też szczęśliwy. Nie można szukać szczęścia w pieniądzu i dobrach materialnych, ponieważ w ten sposób nigdy go nie osiągniemy. Zaspokajając kolejne potrzeby wciąż będziemy odczuwali niedosyt, a coraz większy majątek i dobrobyt spowoduj, że stracimy radość dnia codziennego i prostych chwil, z których tak naprawdę składa się nasze życie. Ostatecznie może okazać się, że nic już nas nie cieszy i jesteśmy bardzo nieszczęśliwi pomimo wielkiego bogactwa. Ponieważ szczęścia nie znajdziemy w pieniądzu, a w nas samych. W naszym wnętrzu i w tym jakimi ludźmi jesteśmy dla siebie.
Uważam, że ludzie nic powinni przywiązywać zbyt wielkiej wagi do pieniędzy, lecz skupić się na rzeczach o wiele bardziej wartościowych. Takich jak rodzina oraz bliskie osoby. Staną się wtedy najbogatszymi ludźmi na świecie,gdyż będą oni bogaci w miłość,której kupić nie można za żadne pieniądze.
17 4 17
2009-12-19T19:43:10+01:00
Pieniądze szcześćia nie dają , chociaż ludzie bogaci mają dużo pieniędzy ale ich życie jest do niczego :) Wiele osób bogatych popełnia samobójstwo , sporzywa narkotyki , zostaje alkocholikiem i po co to .... Wiele osób nie wie co z tymi pieniędzmi zrobić , kupuje bardzo drogie rzeczy , które późneij stwierdzi ze po co mu są i je wywala
25 2 25