Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T19:41:12+01:00
Cena pewnej czekolady staniała 2,7 razy w stosunku do ceny początkoweji teraz kosztuje 6,3zł. Oblicz ile kosztowała na początku.
x:2,7=6,3
x=6,3*2,7
x=17,01
Odp.: Na początku kosztował 17,01 zł
3 5 3
2009-12-19T19:44:13+01:00
Wyznacz x

x/2.7=6,3
2.7/2.7*x/2,7=6.3
1/2.7x=6,3
x17.01

17.01/2.7=6.3
3 2 3
  • 0oo0
  • Początkujący
2009-12-19T23:18:44+01:00
X:2,7=6,3
x=6,3x2,7
x=17,01

Sprawdzenie :
17,01:2,7=,3
1 1 1