Hey xDD

Gadałam na muzyce i babka kazała mi zgrać na płytke 15 światecznych piosnek .. Ale nie kolęd tylko se gwaizdy śpiewają świąteczne piosenki ^^

Prosze pomużcie .. podajcie 15 tytułów ;DD ;** Do poniedziałku musze to miec !! ;O xD

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T20:03:25+01:00
Charly Lownoise & Mental Theo - This Christmas
Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
Rap Allstars - Last Christmas
Czerwone Gitary - Jest Taki Dzień
Destiny's Child - Silent Night
Bryan Adams - Something About Christmas Time
Grzegorz Markowski, Maciej Silski - Daj im znak
Melanie Thorton - Wonderful Dream
De Su - Kto Wie
Roan - Ten zimowy Czas
Ricky Martin - Ay, Ay, Ay It's Christmas
Kasia Kowalska-Magia Tych świąt
Andrzej Piaseczny, Mieczysław Szcześniak, Kuba Badach, Andrzej Lampert - Kolęda dwóch serc
Mariah Carey - Christmas baby please come home
Anita Lipnicka - Winter Song
Sarah Connor - Christmas in my Hart
Celine Dion-So This Is Christmas
Kasia Stankiewicz Chciałabym być aniołem
Mancu Na twojej ulicy
Yello Jingle Wells
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T20:23:47+01:00
Verba - ten czas
Brian Adams - Something About Christmas Time
De Su - kto wie
Band Aid - Christmas time
Luther Vandross- At Cristmas Time
N- Sync -I Guess It's Christmas Time
Wham - Last Chrismas
Boney M - White Christmass
U2 - Christmas
Mariah Carey - All I want for Christams is You
John Lenon - So this is Christmas
Chris Rea - Coming Home for Christmas
Banaroo - Coming Home for Christmas
Cliff Richard - Christmas Time
Let it snow