Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T21:36:49+01:00
Musisz zmienić format programu batchu na ftp i wysłać ten plik ;)
Też to robiłam <3
Jak możesz to daj naj.;**
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T21:46:29+01:00
Najpierw musisz zmienić format programu batch na FTP

Potem swobodnie wysyłasz plik :)))

jak pomogłam to daj najlepszą
please a i jak by co to pisz ;)
2009-12-20T00:24:00+01:00
Zmiana formatu na ftp
i możesz wysyłać;p